Lid worden

Je bent van harte welkom om een keer uit te proberen of volleyballen bij Volleybalclub Hardegarijp wat voor jou is. We hebben diverse senioren, jeugd en CMV teams op verschillende niveaus.

De trainingen en thuiswedstrijden zijn in sporthal “de Hege Fiif” in Hardegarijp.

Je mag 4 keer vrijblijvend meetrainen. Kijk bij het trainingsschema wanneer welk team traint, of vraag informatie bij de Wedstrijdsecretaris.

Aanmelden als lid kan door het inschrijfformulier PDF of Word te downloaden en in te vullen.

Contributie

De contributie voor leden van Volleybalclub Hardegarijp bedraagt voor het seizoen:

2023/2024:

Niveau Bedrag
CMV * € 80,-
A / B / C – Jeugd * € 90,-
Senioren Nevobo * € 130,-
Senioren OVK € 130,-

*) Voor leden die ook competitie spelen bij de Nevobo wordt er een bedrag van € 15,- toegevoegd aan de contributie.

Voor meer informatie over de contributie of het opzeggen verwijzen wij u naar het huishoudelijk reglement. zoals vastgesteld op de ALV van 12-11-15

Volleyballen bij Volleybalclub Hardegarijp terwijl je een krappe kas hebt?
Uiteraard is dat mogelijk. Ga hiervoor naar de website van het Jeugdfonds

Het Jeugdfonds Sport Friesland betaalt de contributie voor kinderen en jongeren uit gezinnen waar te weinig geld is om te sporten. Voor die kinderen betaalt Jeugdfonds Sport Friesland de volledige contributie en eventueel de sportattributen. Zijn er meerdere kinderen in het gezin die iets aan sport willen doen? Dat mag!