Welkom op het gastenboek van
Volleybalclub Hardegarijp

7 thoughts on “

1. Momenteel worden er in Nederland veel vluchtelingen opgevangen, zo ook in Nijmegen. Op Heumensoord verblijven momenteel zo’n 3000 vluchtelingen. Vanuit de gemeente is de vraag gekomen of volleybalvereniging VoCASA kan helpen bij het bieden van volleybal(trainingen) aan de vluchtelingen. Er is besloten om een veiling te organiseren, om deze trainingen mogelijk te maken.

Op de veiling staan verschillende items, zoals officiële wedstrijdshirts van internationals en een volleybalclinic van oud-international Yannick van Harskamp. Het is mogelijk dat er gedurende de veiling nog items toegevoegd worden, dus hou de veilingsite goed in de gaten!

Kijk op: http://www.volleybalactie.nl voor de veilingitems en om een bod te plaatsen!

2. Met wie moet ik contact opnemen als ik een keer wil meetrainen, en om meer informatie te krijgen over de trainingstijden